Próbavásárlási szolgáltatás
A szolgáltatásunk folyamata
- Telefonos egyeztetés a szolgáltatásunkról
- Ha megállapodtunk, akkor néhány próbavásárlónk értékeli az adott terméket vagy szolgáltatást
- Amennyiben a szolgáltatás ötcsillagos, megírják és publikálják a véleményt a Google értékelő rendszerében. Ha a szolgáltatás nem ötcsillagos, akkor a véleményeket elküldjük a megrendelőnek, aki ezáltal visszajelzést kap arról, hogy pontosan min kellene változtatni.
- Ha a szolgáltatás alapból jó értékeléseket kap az első próbavásárlóktól vagy megtörténtek a szükséges minőségi javítások, akkor újabb próbavásárlók értékelik az adott terméket vagy szolgáltatást
Árak
Az árakat több tényező befolyásolja pl. földrajzi közelség, a próbavásárlásba befektetett idő szükségessége. Ettől függetlenül általában véve egy próbavásárlás kb. 8.000 Ft. A legtöbb ügyfelünk számára azt a megoldást javasoljunk, hogy vásároljon tőlünk havi 1-4 db próbavásárlást / értékelést. Ez szinte minden jól működő vállalkozás számára elenyésző költség, ugyanakkor pl. két év alatt, ha mondjuk havi két értékeléssel számolunk, akkor eljuthat úgy 50 db értékélésig. Ez az értékelési mennyiség Magyarországon egy átlagos KKV számára már egyértelmű versenyelőnynek minősül.
Az értékelések minősége
Minden próbavásárlónk valós személy, rendszeres Gmail használattal illetve napi Google keresésekkel, vagyis 100%-ban hiteles a Google számára is. Ezt csak azért szükséges megjegyezni, mert léteznek olyan szolgáltatások az interneten, amelyeknél az értékelések mögött valamiféle robot és algoritmus van - amit aztán a Google akár büntethet is. Nálunk ez nem fordulhat elő, 100% pénzvisszafizetési garanciát vállalunk az ilyen esetekre.
Továbbá, a próbavásárlóink által írt értékelések minden esetben szöveges leírást tartalmaznak (nem csak az ötcsillag kiválasztását), amelyek hasznos információkkal szolgálhatnak más vevők számára is.
Értékelést generáló mechanizmusok
Hosszabb távon együttműködő ügyfeleink számára segítünk implementálni olyan organikus értékelést generáló mechanizmusokat, amelyek organikus (azaz az ügyfelek által létrehozott) értékeléseket generálnak.
Minőség javítási képzés
Igény esetén képzést tartunk ügyfeleink munkatársainak a vállalkozáson belüli minőségorientált gondolkodásmódról. A képzés minden esetben személyre szabott tartalmakat és szituációs gyakorlatokat tartalmaz az alkalmazottak aktív bevonása mellett, és az a cél, hogy kötetlen környezetben közösen gondolkodjunk azon, hogyan lehetnek az adott vállalkozásnak elégedettebb ügyfelei.
Motivációs rendszer
Tapasztalatainkat felhasználva olyan belső motivációs rendszert tudunk javasolni az ügyfeleink számára, amelyeken keresztül az adott cég dolgozói belső indíttatásból azon fognak dolgozni, hogy a vállalkozásnak sok ötcsillagos értékelése legyen. Ez egyben azt is jelenti, hogy jobb minőségű szolgáltatásokat fognak nyújtani ügyfeleinek, ami pedig általában a hosszútávú versenyképességét növeli egy vállalkozásnak.